Ovo jednostavno, a ukusno jelo možete pripremiti kao prilog uz meso ili kao samostalni obrok koji će se divno upotpuniti sa salatom. Sastojci su vrlo prilagodljivi, te možete birati između vege verzije i verzije s pancetom.

 

Sastojci (za 2 osobe):

4 krumpira srednje veličine

2 Tonka Planinska jogurta

3 režnja češnjaka

sol, papar

maslinovo ulje

Vrijeme pripreme: 1h i 15min

Postupak:

Krumpir ogulite i narežite ga na fetice debljine 1 cm. U zdjeli pomiješajte Tonka Planinski jogurt, sol, papar i naribani češnjak. Smjesa mora biti slanija jer krumpir nije potrebno posebno soliti. Pleh premažite maslinovim uljem, fetice krumpira posložite u jedan red bez da se preklapaju te premažite sa smjesom Planinskog jogurta. Postupak ponovite dok ne dobijete maksimalno 4 reda krumpira. Pleh prekrijte s aluminijskom folijom i pecite sat vremena na 170° u predzagrijanoj pećnici. Zadnjih 10-15 minuta pečenja možete skinuti foliju i uključiti ventilator pećnice kako bi se krumpiri dodatno zapekli.

Poslužite uz omiljeno povrće ili meso, a ukoliko želite dodatno začiniti ovo jelo, zadnjih 15 minuta pečenja možete dodati narezanu pancetu.

Dobar tek!